Tel. +370 676 98961, el. p. mokymai@sugarantija.lt

Siųsti žinutę

Rinkodaros plano paruošimas

Ar geras rinkodaros planas - tai teisingas reklamos išdėstymas? Tikrai ne. Bene pats trumpiausias rinkodaros, arba marketingo, apibrėžimas skamba taip: "Fulfill needs profitably" ("patenkinti poreikius pelningai") (Ph. Kotler). Rinkodaros uždavinys - sukurti vertę klientui, už kurią jis sutiktų mokėti mūsų norimą kainą. Apie šią ašį iš esmės ir sukasi visa įmonė, ar ne?

Teisinga rinkodaros strategija išauga iš įmonės vizijos ir rinkos analizės. Tai instrumentas, leidžiantis visas įmonės pajėgas koncentruoti į mums įdomius klientus, taip gaunant esminį pranašumą prieš konkurentus.

Seminaras skirtas pradedantiems rinkodaros vadybininkams ir produktų vadovams. Seminare įsisavinami įgūdžiai, paliečiamos temos:

  • Verslo idėja
  • Rinkos analizė
  • Įmonės vizijos formavimas
  • Klientų segmentavimas ir pasirinkimas (targeting)
  • SWOT analizė
  • Strateginio plano suformavimas
  • Produktų gyvavimo ciklai. Lyginamasis svoris
  • Veiksmų plano paruošimas
  • Biudžetas ir pelno - nuostolio planas
  • Rinkodaros priemonės ("marketing mix")
  • Grįžtamasis ryšys (informacijos kanalai)
  • Verslo grandinės valdymas

Seminare didžioji laiko dalis skiriama praktiniams pavyzdžiams ir situaciniams žaidimams.

Galimas variantas: susitikdami su seminaro dalyviais keletui valandų kas 2 - 3 savaites, paruošime pilnavertį konkrečių Jūsų produktų rinkodaros planą.

Mumis pasitiki

Virš 30 stambių
ir vidutinių
lietuvos įmonių.
Virš 30 stambių
ir vidutinių
lietuvos įmonių.
Virš 30 stambių
ir vidutinių
lietuvos įmonių.
Virš 30 stambių
ir vidutinių
lietuvos įmonių.
Virš 30 stambių
ir vidutinių
lietuvos įmonių.